Smakprov från #modig


#modig på 2 minuter och 32 sekunder. © Foto och produktion: mvp-media.

 

Se ett smakprov från vår digitala konferens #modig.

För er som inte var på eventet i fredags den 23 maj på Motala Convention Centre, finns ett smakprov  från hur det såg ut. Själv hade jag inte tid att fotografera då jag skötte filmer och bildspel.

Läs om oss som arragerade modig på: digitally.se/modig/#arrangers

Läs om Motalas första digitala konferens, #modig på: digitally.se/modig

Hasse Sukis

Hasse Sukis Jag är webbkommunikatör, journalist, fotograf, kursledare och IT-konsult. Jag bloggar på digitallyrockphoto.se I am a Web communicator, journalist, photographer, tutor and IT-consultant. I blog at digitallyrockphoto.se

Märkta med: , , , , , , ,
Publicerat i Motala, Utbildning, Webbkommunikatör

Lämna en kommentar

Följ mig på Twitter